Geven is beleven
BlitZ wil een cadeau geven ombuigen van een ‘sociale verplichting’ naar een persoonlijke beleving.
Business to Business
Wij ontwikkelen diverse geschenken en geschenkverpakkingen van hout voor de Business to Business markt. Daarbij heeft BlitZ één drijfveer: mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een stap verder helpen, door hun talenten te benutten en te ontwikkelen.
Onze beloften:
– Sociaal verhaal: al onze producten worden gemaakt of ontworpen door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dit doen wij niet omdat dit goedkoop is, integendeel zelfs. Wij geloven in het talent van ieder mens en daar hoort ook een eerlijke beloning bij.
– Kwaliteit: wij doen géén concessies in de kwaliteit. Ieder product voldoet aan hoge kwaliteitseisen, waardoor het gegarandeerd lang mee gaat en kan worden ingezet zoals het is bedoeld.
– Beleving: wij streven steeds weer naar een nieuwe manier van geven, om van een geefmoment een beleefmoment te maken. Originele cadeaus, maar ook originele cadeauverpakkingen kunnen hieraan bijdragen. Waar mogelijk gepersonaliseerd of voorzien van een pakkende tekst. Wij hebben het verhaal; jij hoeft het alleen nog maar persoonlijk te maken.